15 Nisan 2017 Cumartesi

Evet etek vede elbise giymeyi çok sevsemde çoğunca pantolon giyiyorum çünkü o kadar çok tunik dikmişimki neyse ben neden hiç pantolon dikmiyorum 😮deyip ilk siyah olanı diktim model tabiki burdadan sayı 2010/11 kasım ayı burdası model 122 ben cepleri iptal ettim fermuarıda yana aldım gizli fermuar diktim modeli beğenen ben renk renk pantolon diktim modeli denemeye değer diyorum Hırkamın modeline gelince 2 yıl kadar oldu dikeli severek kullandığım bir model oldu hırkamı yanları dikişsiz olarak diktim evet anlaşılır olsun diye koyu renk kumaş üzerine gördüğünüz gibi kalıbı yerleştirdim arka kumaş katına gelecek yani tek dikilecek yerler kollar ve omuzlar omuzlar demişken görünüyirmu acep dikkatli bakarsanız ön omuzun yaka bitiminden  yukarı yaklaşık 12 cm kadar uzattım daha sonra yakanın eğimini verdim işin o kısmı sizin zevkinize kalmış uzattığımız kısmı omuzları her zaman ki gibi birleştirdikten sonra arka yakaya dikiyoruz böylece arka ve ön yaka birden çıkıyo kollarda ayrıdan kesip dahs sonra birleştirdim pratik bir model dikmek isteyenlere tavsiye ederim ay şimdilik hoşçakalın😇😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder